Tuesday

Har fått nya möbler till mitt kära kök och nu är det suuuuuper fint verkligen :) har dessutom varit riktigt härligt väder idag dessutom så det har varit på topp, hoppas på LIKA fint väder imorgon för då vankas det bad och kanske något annat kul det får man se, ska iaf fira joakims 22års dag en dag tidigare, sen kommer min syster hit över tor-fre så det blir trevligt faktiskt :)

Min kära farmor och farfar åker till ängelholm imorgon har varit super trevligt att ha dom här även om jag fått sova på soffan;) Ska hjälpa dom beställa biljetter nu, sen blir det att ta det lugnt med ett glas vin och sen sova för det vankas nämligen jobb imorgon :)



Nu ska jag bära ner möbler till källaren :D På återseende


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fint det blev=)/kram mamma

2010-06-29 @ 22:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0