My happy ending..

Tar det bara lugnt för tillfället, varvar mellan alla bloggar jag sitter och läser och med lokaler och sån till min födelsedag, har suttit här två dagar och bara försökt hitta lokaler den ena kostar mer än den andra och när det är i bra pris ja då är det fullbokat, vad ska man göra?

Sitter med en varma koppen framför datorn förtillfället, min kära dator:) som dock behövs formateras om efter allt som ligger på den, hade behövts göras för längesen men tänkte ta med den upp för har ingen som helst aning om hur detta ska gå till eftersom jag inte fick med någon "recovery" skiva till den utan allt var klar installerat när jag fick denna darling..tips kanske?

Har däremot tagit mig en efterlängtad dusch, det behövdes, jag är en sån som duschar varje dag har hamnat i något sånt att jag bara gör det ett tics kanske men så är det och nu när jag legat sjuk har ju inte detta varit i min topp 10 lista direkt så jag valde att ta mig en dusch istället ..problemet med denna duschen var att det för dt första inte fanns balsam ni tjejer förstår mig nog? Inte heller schampoo för min hårbotten (kommer klösa sönder mig inatt) ingen deodorant med iaf netutral lukt utan nu sitter jag här och luktar man under armarna sådär ljuvlig herrdoft, rättare sagt axe, jag får överleva helt enkelt, tog en stund att riva ut mitt kära hår också efter duschen med borsten utan balsam:P Så kan det gå när man är en spontan människa som jag ..

Tack Jennie för tipset, ska absolut tänka på det och hör av mig absolut om det blir sådana planer :D Jätte snällt.. Mer tips kanske på vad man mer kan gör? Någon? Är alltid bra att ha lite att välja mellan så man inte fastnar vid en bild av saken ..lokal, inte lokal, aktiviteter osv?

Nu ska jag inte sitta här hela dagen utan har massor att ta tag i, samtal att ringa osv och planer att planera:) Hoppas ni har en bra onsdag allihopa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0