Back in gothenburg

Jag är tillbaka i Göteborg nu igen efter en bra helg i Linköping, trevligt sällskap och god mat vad slår det? Nej inte mkt inte.. Var så himla längesen jag träffade mina kusiner och faster och så..så det var kul:) I fredags blev det att bara ta det lugnt pizza och massa tjöt, på lördagen blev det att hjälpa min kusin hitta jeans och om det blir lyckat med mig på stan ohja..hittade själv en vårjacka, bikini ja det jag letade efter helt enkelt..
På kvällen blev det "släkt"middag med massa go mat, gjorde i ordning min kusin och sen blev det att vi åkte hem till någon vän till Erik då, Haha i lördags rusar Anton in i rummet och bara "heeeeeeeeeeeeeej Emma" och jag tänker såhär "Det där ser inte ut som Erik, vem är människan" haha så ser jag ju att dt är Anton har inte träffat honom på två år tror det var på Erocks begravning sist så vi satt och snacka våra somrar i brokind och massa kul:)

Var väldigt kul att träffa alla igen var så himla längesen och helst när man kan se tillbaka på det som varit och bara skratta åt dt:) Men samtidigt är det skönt att vara tillbaka i götet nu igen, ska och kolla matchen som spelade vid 17:00 också sen får jag se vad som händer, söndag som sagt .. En sån där slappar dag helt enkelt..

Nu ska jag kila och fixa och trixa innan jag tar mig ut till Kungälv, hade gott allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0