Charity

Hörde ett gott citat av sebbe just från någon film

- Livet är det eländiga som pågår mellan fyllorna

Hur som helst går kvällen var ändå okej, ångest över går natten dock och det har jag med all rätt också .. Shame on me, men är fortfarande väldigt frågvis och väldigt förvirrad ändå, detta var så onödigt, så så så så onödigt och nu tänker jag definitivt bli nykterist, börjar med ikväll .. Man kan ha kul ändå

Längtar som en tok till sommaren just nu, nu vill ja bara iväg iväg iväg iväg.. bort någonstans

Dom andra åkte just och kollade gustavsbergs matchen nere i önneredshallen och stackars jag fick inte följa med, fanns inget plats i bilen och det var ju inte kul för nu sitter jag hemma och filosoferar över sådant jag inte borde..

Ha en go lördag..

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha det citatet är från bröllopsfotografen, tittade precis på den nämligen =), så har den väldigt färskt i minnet.

2010-03-13 @ 18:38:17
URL: http://jennienennie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja den var verkligen både rolig och tänkvärd. Fick tom fällt några tårar och det är kanske inte så vanligt till en komedi. Men ta och se den, för den är helt klart en bra film!

2010-03-13 @ 20:48:39
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0