Damn, its monday.. a fucking good monday :)

Damn its monday, jaa det är måndag en helt underbar måndag må jag säga det enda som fattas nu är att någon ringer och säger att jag fått ett jobb ja då vore väl livet helt amazing, för idag är det så bra..
Min morgon började dessutom inte så dåligt heller;)

Sitter och varvar mellan Governor andy, Johnossi, Salem al-fakir .. nu är sommaren mycket mycket välkommen :) får upp massa minnen också just nu, goa minnen från mina somrar i brokind, denna sommaren får bli en favorit i repris fast på något nytt sätt hoppas jag.. Nu vill jag nästan gå i skolan ni vet ha sommarlov och sån lyx ju ..

Menmen nu ska jag inte fastna vid datorn, ska sätta mig med min bok njuta lite mer av denna underbara måndag..
Hade gott allesammans..

Kommentarer
Postat av: Anonym

sommarlov=)det har du bara när du går skola;)nu blir det till att arb hela sommarn,några år fram över..det gäller att få en fin inkomst varje månad om man ska överleva..livet är inte lätt..i morgon emma är det erock:(...tiden går fort./tänker på dig..kram mamma

2010-03-15 @ 15:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0