Friday

Det är fredag och vad ska man hitta på? har beslutångest om man ska röra sig utåt eller bara ta det lugnt hemma? Svår fråga, man sitter ju alltid hemma just därför känns det dö tråkigt samtidigt som det är extremt kallt ute och känner att det är onödigt att slänga pengar i sjön liksom..

Fredagar, svår dag men det känns som att det är rätt vettigt penga mässigt och vettigt i allmänhet att stanna hemma, fått massa sms om att komma ut men nej jag är faktiskt rätt seg och det behövs nog en lugn helg för min del ändå tror jag så det är bra jobbat av mig att stanna hemma ändå..Funderar på att åka ner till Madde imorgon hon har ju sin 20 års fest då och kika förbi iallafall, var så himla längesen, dock ingen utgång match på söndag..

Så hur som helst vad har ni för er en fredags kväll då? Först bar det av till jobbet imorse, mina kära damer och herrar jag klev upp 06:10 helt otroligt och sen blev det som sagt jobb och fick iväg en idag med dåligt skulle fått fler men det kommer förhoppningsvis, sedan direkt ut i bilköer och åka till Kungälv för middag med laget gott och trevligt dock himlarns dyrt för så lite mat och jag är redan hungrig iofs så är jag hungrig jämt.. Sedan blev det att kolla herrarnas match emot u21 landslaget förlorade med 25-33 tror jag, förväntade siffror fast kungälv stod faktiskt upp rätt så starkt ändå:)

Nu ska jag sätta mig och läsa min bok äntligen har jag tagit tag i det och börjat på sista boken nu av Sophie Kinsellas shopaholic serie :) Hade gott allesammans.. take care



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0