Glad men pissigt..

Idag är jag faktiskt på riktigt bra humör, känns som att allt börjar falla på plats trotsallt förhoppningsvis iallafall, hitta tillbaka lite sådär och vilket underbart väder vi har här i götet, älskar verkligen våren :D Kände till och med värmen idag i solen och det är ju hur härligt som helst..

Gjorde årets sämsta match igår tror jag, alltså jag då .. haha vettefan vad jag höll på med men något skevt var det iallafall, kontringarna satt som ett smäck resten ja måste man ens diskutera resterande delen?:P Men som sagt nästa helg är det last gameday så jag tänkte vända det här då..

Idag vad har jag planerat för dagen idag då? Ja tvätt som vanligt, lite fin städning av lägenheten, arbetsförmedlingen om jag hinner, ska ringa lite samtal också som behövs göras sen trääääning och vet ni jag är hur trött som helst i kroppen och huvudet men va har löpning idag och jag längtar faktiskt, det är ju lite galet:P

Så hoppas ni också fick en lika bra start på er vecka som jag fick :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka snyggingar=)kram mamma

2010-03-16 @ 09:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0