Håll mitt hjärta..

"Säg att du menar, och vill mig väl, håll mitt hjärta, håll min själ..
Som jag väntat alla år, du kan läka mina sår
Ta mina händer och gör mig hel, ta mitt hjärta, ta min själ

Låt mig bara, stanna här ..
Så allt jag ber dig, allt jag begär
håll mitt hjärta, håll min själ"

Vilken text va? Sitter nämligen och lyssnar på Björn Skifs - Håll mitt hjärta, min mamma har nämligen skickat ner min skiva som heter "mysiga stunder" som jag just nu sitter och lyssnar igenom, sån där skön musik som man bara kan njuta till..
Nu kom Öppna din dörr på och om jag älskar den låten, helt otroligt.. Så när ska du öppna din dörr?:)

"Första gången jag såg på dig och kände hur du såg på mig
Du föll allting jag trott va sant, jag vet du kände likadant
du var så vacker då, som nåt jag aldrig kunnat n¨å
och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag

jag gömde mig i fantasin, så rädd för vad du kunde bli
men var gång som jag ljög för mig, så såg jag sanningen i dig
Ge av dig det du vill ha av mig.."

Nu sitter jag här hemma lite kluven eller lite och lite det är ett beslut som ska fattas, ett som jag är väldigt förvirrad om..Men vi får se, tror det blir bra hur jag än gör det är, jag tror man bara ska lita på magkänslan ibland eller så bör man göra det oftare än vad man gör eller vad man säger till sig själv? Vad man själv vill och tycker är rätt..

Så vad har denna Tisdag gett mig då? Den har framförallt gett mig sol och ett leende på läpparna större delen av dagen, en skön dag helt enkelt, fick även sålt en idag iallafall och har tydligen massa goa återkomster nu på fredga också så vi får se om jag får iväg massor där med..

Så vad väntas denna kväll för mig då? Ja ni, jag har tänt lite ljus här runt om mig, sitter och lyssnar på mysig musik och tänkte faktiskt bara slappa, lägga mig och kolla film eller tv, göra lite käk till ikväll och imorgon sen är det bedtime rätt så tidigare än vad jag gått i säng på senaste, behöver lite sömn känner jag..

Hoppas ni alla får en riktigt bra Onsdag, ta hand om er och hoppas på att solen än dag vill titta fram och värma upp dagen lite extra..Hade gott :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0