Helt sjukt

Jag har frågat mig många gånger vad jag kan ha gjort, men som sagt? Bra fråga, mycket bra fråga..Har inte kommit på en enda grej, helt otroligt att jag ens ägnar dig tid här?!
Jag har enbart varit snäll mot dig, trevlig ja allt vad man kan kalla det och själv får man tillbaka en jävla smäll i ansiktet så känns det, men om dt ska vara så kan jag också lika gärna skita i dig med..

Grr, blir bara så himla irriterad på människor som går omkring och surar mot en och beter sig allmänt som skit och inte ens kan komma fram till en och säga vad fan problemet är? Det är la inte för mycket begärt, believe me I can take it..

Så om du känner dig träffad så vet du nog vem du är också..

Hur som helst idag är en helt underbar dag, solig och skön och jag har massa SJUKT bra planer för min födelsedag, är en salig blandning av folk som tackat ja och det är hur härligt som helst, är så himla kul när det är så och inte bara folk man känner och det kommer nog bli en otrolig kväll tror jag och framförallt DAG:D

Nu ska jag köra ner cubus och köpa lite underwear sen ut till Kungälv:) Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0