Hes

Nu sitter jag på jobbet igen och ska snart börja, men först och främst tänkte jag passa på att säga att jag i princip tappat rösten så om det är så att ni inte hör vad jag säger idag så förstår ni varför, hesare än hesast kan man kalla mig just nu..
Fastnade framför någon film igår kväll som gick på 5an, kunde inte slita mig ifrån den så det blev sent att lägga sig ändå, sen började jag ju såklart läsa på en bok som jag köpt, typiskt så jag är rätt trött just nu.. inte så fasligt som jag trodde jag skulle vara men heller inte direkt pigg..

Men piggnar väl till så småningom skulle jag tro, hoppas er måndag går snabbt precis som jag hoppas min gör det.. för på schemat står enbart jobb och träning ..

Ciao:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0