Home home:)

Sitter hemma just nu och har just plockat undan i lägenheten så det är rent och fint när jag kommer hem igen :) Är inte riktigt frisk än heller men det blir förhoppningsvis bättre, åker till Linköping till min faster idag för att koppla bort allting en stund och bara få vara och framförallt träffa dom igen :) Sen tillbaka igen på söndag får att kolla på laget när dom har sin andra kvalmatch mot Tumba fast hemma då ..

Tror det kan bli en riktigt skön och avslappnande helg faktiskt, har sen pratat med lite folk och har fått massa GOA planer, detta kan nog inte bli bättre faktiskt :)

Har haft en bra vecka förutom att jag varit sjuk och haft magkramper om man tar bort det så har veckan var lugn och skön bara sovit i princip och kollat prison break :P

Nu ska jag packa, hoppa i duschen för att sedan ta mig ner till centralen, hade gott alla i helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0