I dont want to be

I dont want to be anything other than me

Helt galet har vaknat som fan inatt det var inte bra men jag vaknade iaf kring halv 6 imorse super pigg lyckade somna om vaknar nu kring 10 och är faktiskt pigg och vet ni vad det härligaste med allting är då? Det är SUPER sol ute, jätte skönt och helt blått på himlen.. vet ni vad det bästa vore just nu då? Joo att det skulle varit sommar och sånt här väder, då skulle jag tagit mig på sandalerna, ett par shorts, tunika, glajjorna, bikini och åkt ner till havet och suttit där HELA dagen och bara njutit.. Helt underbart vore det..

Vad håller jag på med egentligen ? Haha, idag känner jag mig så mkt starkare i mig själv än andra dagar och det ska jag ta vara på idag verkligen, ta och se till att detta blir en riktigt topp dag..

Hade gott allesammans, nu ska jag hoppa i duschen, käka lite frulle och sen bege mig utåt :DHade gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0