Just in my head

Kollade handboll igår och laget vann hur härligt som helst :) Senare är det träning och tro mig jag är riktigt sugen har ju legat sjuk hela förra veckan och det känns bra att vara pigg och kry igen..
Är på galet bra humör idag och jag har faktiskt ingen aning om varför, gick ju i regn ute imorse och sån skit men nu när jag vaknade så bara vad hände ? Topphumör och hur skönt är inte det egentligen?

Ska ner nu alldeles snart och få delegering vid ett tiden, ska fylla på kortet bara så jag även kan passa på att handla när jag väl är där nere, sen tänkte jag packa väskan och dra mig till Kungälv, funderar starkt på att ta mig en löprunda innan träningen, känns som att det skulle vara skönt och behövligt ..:)

Tänkte ge er lite bilder från Lelle´s födelsedagsfest, fick ju min kamera igår så lite kort kommer det iaf..




Sådär, nu ska jag klä på mig fixa lite och sen cykla ner till jobbet

Hoppas ni också har en riktigt bra måndag, vi ses och hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0