Maatch..

Ja det var som sagt match idag och det blev vinst med 31-16, siffor ja siffror det är väl det man kan säga, skulle vunnit med mer om vi spelat som vi brukar men bra jobbat ändå, första halvlek sög lite sådär halvt för mig men som sagt kommer oftast igång i andra och då gick allt in :) Goodiegoodie..Känner mig seg dock och gjorde det på matchen men, känns att man varit sjuk en hel vecka och är fortfarande lite hes emellanåt..

Men det blir nog bra, lite vila imorgon och sen tänkte jag faktiskt ta ett löppass i helgen, det är inte helt fel bara vädret håller i sig så tar jag mig utåt :)

Har varit en okej onsdag, lite flummig kanske sålde en och det var skönt att inte nolla iaf, hann med lite administrativt med, resten löser sig imorgon ..

Hoppas ni också haft en bra onsdag och att ni njuter av det fina vädret..hade gott:) Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0