Make me?

Har vaknat för en liten stund sedan, har alldeles just gjort klart mina naglar inför ikväll hoppas på en riktigt go kväll med massa trevligt folk ute i Kungälv :) Tänkte ta och göra mig en god frukost nu snart, packa väskan för match och ikväll sen bege mig ut till Kungälv för att möta upp Elin som ska ta oss ända upp till Lysekil för match..

Vad har ni alla planerat för er lördag då ?

Igår tog jag det bara lugnt, hade tänkt bio men blev lite sent för dt så det blev hemmakväll med vampire diaries istället och gick och la mig sisådär 23:00 helt otroligt för att vara en fredag men jag var trött och kände att jag behövde lite spend some time at home ändå och jag vette tusan vad jag ska sätta på mig för kläder ikväll heller..:S
Some big problems I have..

Nu ska jag kila och äta min frulle så det inte blir stressigt, ha en go dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0