Neeej

Jag vet inte om jag är sjuk eller inte kom helt plötsligt har ont i hela min kropp det värker som fan i hela ryggen och jag har verkligen ingen aptit, tänkte vänta nån timme och se om jag kan träna eller inte om det bara kom tillfälligt eller om det är här för att stanna med andra ord mår jag definitivt inte alls bra..

Mådde bra imorse men nu känns dt inte bra, huvudvärk och värk i kroppen.. not good och i dessa tider är det sista man vill är att vara ensam, när man inte mår bra vill man ju ha någon där som får en positiv igen och på andra tankar framförallt och mitt kylskåp är empty helt empty och jag har ingen ork att handla heller, någon som är snäll nog att hjälpa mig med detta? Eller hyra en film åt mig kanske..?

detta känns ju inte alls förträffligt, dt är faktiskt lite synd om mig idag ..
Något som är positivt är att jag haft en bra helg faktiskt, igår var det hur skönt som helst att bara ligga och ta det lugnt..massa gott. chips, godis, prison break, mat och gott sällskap.. lugn och skön söndag helt enkelt..

Hur som haver jag klarar inte av att sitta vid datorn heller..hade gott människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0