Never find it?

Sitter hemma nu själv, för nu har sthlmarna åkt och det är faktiskt riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig, denna helgen kunde ju gjorts 2929 grr bättre men jag har haft det trevligt ändå, träffat massa andra människor och det får snart bli en tripp upp till sthlm istället, tror det blir roligare då är dt deras hemmaplan och det blir lite lättare:P inga förväntningar utan bara massa kul ..

Gameday today, and I like it .. inte taggad alls men vet ni vad det sjuka är? Oftast när jag inte alls är taggad och bara går in så går det oftast alltid mycket bättre för mig, tänkte stänga av huvudet för en stund och bara köra..

Det har varit så fint väder på senaste här och jag gillart, känns att sommaren börjar komma nu, men som sagt jag skulle förut suttit och haft sån där söndagsångest idag men vet ni jag har den inte och vet ni varför för jag vet inte vad morgondagen ger, det är en överraskning faktiskt.. arbetslös är ju inte direkt topp om man ska säga så, måste gå till arbetsförmedlingen också och fixa massa papper men först blir det att ta mig till mölndal för att hämta mitt arbetsgivarintyg som jag verkligen behöver..

Nu ska jag kila ha en riktigt go söndag mina vänner..

(I know im not a hopeless case)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0