Out of my life

Sitter på jobbet just nu och tar det lugnt, har lunch för tillfället är ju då jag har tid att sitta här och det är helt underbart väder ute, helt otroligt :) Man blir inte bara på bra humör utan jag vill till och med gå ut dock är det faktiskt lite kyligt fortfarande men det blir nog bättre:)

Så vad ska ni hitta på en Onsdag då? För mig blir det jobb och match i valhalla.. blir nog bra tror jag
en bra dag ändå sen hemåt på kvällen och ta det lugnt bara slappa precis som igår, tända lite ljus och bara vara, det behövs ibland att bara få stänga av, vara den man är och bara ta det lugnt..

Hoppas ni med har en solig och fin dag idag och sköt om er ..ciaocaio

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna onsdag är jag ledig..och även i morgon..men sen arb jag fre-mån:(..vart upp på hirvas med mira i snöstorm..hehe..nog är man tokig..men de e ju inge nytt när det gäller mig;)ska försöka börja packa..måste ju börja någonstans..varm kram mamma=)

2010-03-03 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0