Sjuk sjuk sjuk

Nej jag är inte frisk än, blir vila hela veckan har ont i hela kroppen idag kanske för att jag inte fått i mig ordentlig mat på typ 4 dagar, lite blåbärssoppa, nyponsoppa, varm choklad, 3 mackor och lite thaimat igår.. Ja det har min mat bestått av dessa dagar för jag får inte ner så mkt mer, har kramper i magen varje morgon och varje natt framförallt inte så konstigt att jag är sjukt trött om dagarna, har iallafall orkat göra mig lite i ordning idag så jag inte ser ut som en död zombie som vandrar omkring hela veckan.. man blir lite piggare dock gör kroppen lika ont..

Måste kolla om jag har feber igen med..

Hur som haver har jag iallafall haft kul med kameran här så nu får en viss person en liten överraskning, detta är bara några av mina knäppa kort:)




Nu känner jag inte alls för att sitta här längre för min mage tillåter inte dt för mig, hoppas ni har en bra dag och iaf mår bättre än mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0