Stereo Love

Linn har fått mig att lyssna på massa musik som jag inte alls lyssnar på annars och jag gillar det verkligen:) Some new some fresh, man behöver förnya sig ibland och thats the way its supposed to be..

Jag är på a real good mood just nu, det är helt galet att jag kunnat vara så positiv så länge en hel jävla vecka, fantastiskt men sen finns det ju personer omkring som man kan tacka också och jag är beroende jag vet av prison break och vampire diaries just nu, haha för ovanlighetensskull:P

Väntar på träning just nu, ja denna underbara väntan va, den förgyller ens dagar sådär extra mycket känns det som..rena rama guldet för en, denna väntan..

High as the fever, just taste it. we´re still the greatest;)

Nu kilar jag..Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0