Stuck in the moment

Sitter och lyssnar på Justin Bieber - Stuck in the moment förtillfället har haft en alldeles lugn dag, mer lugn kan man fråga sig om den kan bli ? Har legat i sängen ända till 15:00 typ inte särskilt kul kanske medan jag varvar mellan feber och kramper i magen sådär jätte spännande..

Däremot har jag turen att ha prison break och vampire jag kan kolla på:) Det är något att underhålla sig med har till och med läst pondus och min bok, får göra sådant som inte ger mig kramper eller får mig att må dåligt, ta det lugnt helt enkelt, jobb på fredag också sen ska jag kolla över resan till min faster skulle vara himla trevligt att komma dit en stund faktiskt:) Har saknat dom himla mkt ..

Jag har varit oerhört positiv till allting på sistone och vet ni hur skönt det känns ? Det mesta känns riktigt bra just nu faktiskt.

Håller även på med massa planer för mina födelsedag, har ni några bra tips? Dom är mer än välkomnande här faktiskt, behöver lite ideér så det blir något:)?

Nu ska jag kolla lite tv igen och käka panodil som blivit min bästa vän..Hade gott

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jessica fyllde ju 30 förra veckan och hade en väldigt trevlig fest som förgylldes med sånghäften. Det är alltid en partyhöjare!

Behöver du tips på bra sånger så är det bara att höra av dig för sånt har jag en del på lager.



2010-03-23 @ 20:05:48
URL: http://jennienennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0