THIS IS HOW IT FEELS, damn you..

Att man kan påverka så mycket människor på samma gång med att göra precis ingenting, det är helt fucking amazing.. Allt är bara spel, spel, spel..lär man sig spela spelet bra så står man där sen och tycker synd om alla andra..

Jag har spelat spelet och jag har definitivt spelat klart

Vad gör man när man upptäcker får veta att ens "vän" inte alls är ens vän i själva fallet.. Mina misstankar stämde rätt så jävla bra och samtidigt som jag sitter här rätt tom på ord och känner mig nedstämd över det så kan jag inte med ändå att inte känna en gnutta lycka inom mig genom att tagit mig från punkt 1 till punkt 10 ..

Im done with everything right now, sen att jag har allting i handen känns definitivt så mycket bättre just nu, not a failure, too DAMN GOOOOOD...

Det finns en människa som just nu kan ta sitt pick och pack och dra, den har absolut ingenting i mitt liv att göra sådana människor behöver jag definitivt inte omkring mig, its the last thing i want..Jag har sjukt svårt att lämna människor men vid sådana här tillfällen även om det rör mig i ryggen så innerst inne precis som jag alltid varit så kommer det alltid att sitta här, besvikelsen, känslan av det kommer aldrig försvinna så då är det väl rätt så onödigt att slösa tid på en sådan människa?



Nu från alla tråkigheter så Linn kommer i helgen också kommer BLI SÅÅ jävla kul va, jag har saknat henne sjukt mycket och att hon kommer hit ner äntligen det är bara FÖR bra, denna helgen kommer nog bli en riktigt TOPP helg det kan jag lova, det kan inte bli så mycket bättre än såhär just nu, WHAT a feeling..

Så nu ska jag kila till bussen, på återseende mina vänner.. Ha en RIKTIGT sjukt bra dag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

lilla vän..det är inte sommar än..ta på dig kläder;)...vet inte vem du är arg på..men du har säkert en anledning till att vara arg..för nu ser jag att någon gjort dig riktigt förb../varm kraaam mamma

2010-03-11 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0