Torn apart

En känsla av besvikenhet ligger över mig..

Don't want your hand this time I'll save myself
Maybe I'll wake up for once

Hoppas ni alla har en riktigt bra söndag, match ikväll och jag ska verkligen ge 100 kommer nog bli riktigt bra tror jag, fått tillbaka energin som jag länge saknat och nu är det bara att köra på.. Så enkelt är det, göra det man tycker är kul framförallt.. Allt annat finns inte runt omkring just nu..

Vi ses och hörs mina vänner..



Det är nu tre år sedan Hanna lämnade oss alla, jag saknar henne för varje dag som går och varje dag finns hon med i mina tankar, minnen .. jag önskar du kunde varit här nu istället, men jag ser tillbaka på tiden och kan sitta och skratta för mig själv och gå tillbaka till allt det är positiva som du gav..Tre år av saknad, hoppas du har det bra vart du än är hjärtat..




Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas att du mår bättre.

En väldigt gammal och kär vän hemma i byn höll på att dö för ungefär 3-4 veckor sedan. Vet inte riktigt vad jag skulle ta mig till om han försvann.



Du är stark.

PUSS!

2010-03-10 @ 00:39:12
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0