Wednesday

Det är onsdag gillar vi onsdagar? Nopes, I dont like them at all, inte det minsta lilla och det regnar ute iofs är ju det rätt så mysigt om man då sitter inomhus såklart:) Jag som hade tänkt överraska en viss person idag men det gick åt stöpet när man klev upp sisådär 07:40 och satte sig på bussen hem .. så kan det när man inte riktigt är klarplanerad med allting..

Hur som haver så ska jag käka frulle alldeles snart, sedan bege mig mot backaplan för ett litet möte och efter det så blir det träning ute i Kungälv, gym först sen handboll .. vad skönt att få gymma av sig lite det känns som att det behövs och min stackars näsa gör fortfarande ont men det lär den nog göra ett tag till ..

Ska även sätta mig ner och försöka planera ihop hela min födelsedag för just nu låter det riktigt bra:)
Hade gott allesammans..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0