Whats the point?

Of being lazy ? Jo det ska jag säga dig, man tar det jävligt lugnt va..

Kom just hem från jobbet och fick en riktigt fint erbjudande till sommaren från chefen med så det känns ju ändå väldigt väldigt positivt, måste bara kolla lite på kalendern och dagar osv som passar bra:)

Hittade Johnossis nya låt också Whats the point, riktigt go lyssna på den ..

Träningen igår, bra fråga vad hände med mig egentligen slog det slint i huvudet på mig eller var jag kanske bara allmänt less på att inte bara köra ? Jag tror på det andra, jag bara körde på helt enkelt, nu dock blåmärken över halvakroppen precis som det brukade vara förut och det känns faktiskt sjukt att säga dt men jag gillar dt:P kanske inte att ha blåmärken men att framförallt känna att jag tränat, för det var längesen jag gjorde det faktiskt, hoppas det håller i sig kändes riktigt bra igår faktiskt:)
Sen massa mys på kvällen och prison break som jag har börjat fastna vid, ska även kolla vampire diaries nu eftersom jag missade förra torsdagens avsnitt..

Hoppas ni har haft en bra torsdag mina damer och herrar :) Ha en riktigt go kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0