Your song

Idag har jag hunnit med jobb och träning, en vanlig dag som sagt dock en ensam dag, jag tror att någon kommer sakna trötter imorgon faktiskt, det svär jag på:)
Däremot blir det lysekil imorgon, får se vad som händer på matchen vad jag vet är att jag iaf går in 100 resterande delen får göra som dom vill, det är alltid upp till en själv..

"Din framtida lycka beror på din förmåga att lägga det förflutna bakom dig"

"Livet är mer än att bara andas, ett gott liv skapas av ögonblick som nästan får dig att tappa andan"

Nu hade jag faktiskt tänkt gå och sova, sova ut ordentligt med andra ord Gonatt mina vänner hoppas ni har en riktigt bra fredag :)

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

grattis, nytt jobb?

2010-03-20 @ 09:50:54
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0