Baby i can break you down

Just hem kommen från fontin där vi körde löp och backe och nu är man helt slut och det är faktiskt riktigt skönt, ska jobba halv 4 till 22 hade lite ångest över det innan men inte nu inte, ska ut och sola lite snart tänkte jag och sen käka något gott innan jag beger mig ner till jobbet..

Ska lägga mig ute och läsa lite tänkte jag, läser för tillfället på "den man älskar" heter den, riktigt go bok handlar om en gift tjej som stöter på sitt ex och upptäcker att hon fortfarande har känslor för honom :)

Sitter i bikini just nu och blir helt lycklig när jag kollar ut, vad gör ni då? :D lika glad som jag eller?




Nu ska jag inte fastna här, ska ta vara på solen..hade gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0