Because im leaving on monday morning ..

Ja då var det Måndag igen, en ny vecka med nya utmaningar då..

Idag har jag faktiskt inte gjort särskilt mkt, käkade frukost vid halv 9 och sen gick jag och la mig igen och vaknade kring 12 snåret och det var faktiskt riktigt skönt att bara sova för en stund faktiskt, sedan har jag legat och zappat mig igenom kanalerna och sen tog jag mig i kragen och satte igång och tvättade, bokade även tvätt tid imorgon så blir att tvätta resterande delen som ligger kvar i tvättkorgen då ..

Sen kring lunch tror jag att jag och Julia närmare bestämt hade tänkt oss att luncha ihop, det ser jag faktiskt mycket framemot :)

Nu snart är det träning, så nu ska jag bara dra på mig en tröja kila ner till tvättstugan och ta ut det som ligger där och sen dra mig till bussen för att ta mig ut till Kungälv.. Löp och gym idag, wish me good luck är inte sugen för 50 öre men men, efteråt kommer jag nog tacka mig själv att jag gick ändå tror jag ..

Hoppas ni har en bra måndag..

"Ärlighet var det enda"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0