Change

Jag har alltid varit rädd för förändring, har varit arg på mig själv på många andra ibland på precis ingenting för ja ordet förändring, känslan förändring.. Det går inte att beskrivas men när man vill tillbaka till det som var, till den man var då är ordet förändring ingenting positivt..
Men när man väl tänker efter är verkligen förändring så negativt? Det kommer komma dagar då jag inte håller med på detta inlägg det minsta och tänkte hur kunde jag skriva så, men samtidigt så kommer det dagar då jag fullständigt kommer hålla med detta..

Jag är faktiskt glad att det är som det är idag, att jag är den jag är.. Jag tänker framförallt på ett helt annat sätt, värderar på ett helt annat sätt även om det varit mycket jobbigt så måste jag försöka hitta något positivt i det och det gör jag faktiskt, jag ser det allt tydligare framför mig och det känns otroligt skönt att inte bara fokusera på deta negativa..

Även om vissa dagar är jobbiga och känns som om allt bara är dåligt så överväger dagarna då allt är sådär positivt, man får hålla i den där positiva känslan som visdomsordet på en av tavlorna jag gjorde..

Live one day at a time and make it a masterpiece.. Ja det är kanske så man ska försöka tänka om varje dag..Jag ska åtminstone göra ett försök, kanske ja kanske blir vardagen lite lättare då..

Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0