Det hade gått

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, vaknade kring 11 tiden och följde med mamma och pappa och handlade, har snart läst ut boken jag köpte i fredags så ska snart börja på den andra..
Ska iväg och hälsa på lite folk om en stund, först tänkte jag ta mig en dusch, känner mig inte alls sådär på humör idag, det är bara en tomhetskänsla på något vis..men förhoppningsvis så går den över

Mår illa till och från dessutom, känns ju sådär jätte bra också :S
Måste kolla upp detta nu, det här är ju inte alls bra ..

Ska kolla på fame, en film jag köpte idag hoppas på att den är bra ..men det tror jag iallafall

"broken strings" Nu ska jag kila hade så bra alla ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0