dumpelidum ..

Igår som jag skrev var jag inte alls sugen på träning och vet ni vad jag råkade utför genom att gå ändå ? Joo Coopertest, det förbannade coopertestet och sen gym, jag är inte så fruktansvärt trött idag bara lite smått träningsvärk kanske och vette fanken hur jag ska göra ikväll heller men det återstår väl att se helt enkelt..:)

Har hunnit med resterande delen av tvätten idag, nu snart ska jag gå och hämta upp allt, gissa om det var skönt att få allt klar tvättat.. helst mina sängkläder älskar nytvättat verkligen, luktar så himla gott :) Sen är det inte helt fel när man öppnar fönstret så luktar det sommar sådär nyklippt gräs..

Aja nu jag gå ner och handla lite mat, min kyl börjar bli tom..ni får hade så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0