Förbaskat och massa där emellan

Jag hatar det här verkligen, hate it hate it hate it ..
Har gått och fått en urinvägsinfektion igen och nu är det dags att ta tag i det här, har hört av mig till en läkare nu och får se om jag får något svar eller inte, kände mig febrig och dålig tidigare idag så har inte gjort särskilt mkt förutom att försökt hälla i mig massa vatten och citronvatten och först nu känns det lite bättre..
Jag är nog inte frisk det kan man inte vara när man mår som jag gör jämt, illamåenden, urinvägsinfektioner, tröttheten, nedstämdhet ibland .. Vad gör man? För inga läkare lyssnar ju på en och prover visar ingenting och det är samma visa varje gång man går till vårdcentralen, de hittar ingenting och man går därifrån fortfarande lika frågvis som tidigare..
Det kan ju omöjligt vara "ingenting" eller?!? om läkare bara kunde ta sig tiden och verkligen försöka hitta felet, men som sagt sjukvården är väl samma som rättsamhället i det här landet, just crap ..

Ska iaf börja laga mat nu, det jag nu orkar laga dvs.. är fint väder ute och är sugen på en promenad, så får se kanske blir en ändå :) Hoppas ni har haft en bättre start på er helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0