Free fallin

Jag är hemma i Norrland nu, hann inte skriva igår eftersom det var en fullspäckad dag helt enkelt, hade fullt upp..Har iaf hunnit träffa alla tjejerna och idag har jag varit till Haparanda med mina föräldrar och handlat och mått som ett as, men som sagt självförvållat där man kommer krypandes till sängen klockan 02:00 på natten och sen typ får sova någon timme och upp och shoppa, det låter kanske inte direkt som om det vore något man gör frivilligt men jaa jag gjorde det frivilligt ..

Sitter hemma och myser framför tvn ikväll, kollar film med mamsen och papsen, en jätte mysig film faktiskt:) Kommer dock inte ihåg vad den heter..

Jag har dessutom jätte ont i magen och har pratat med mamma så kanske får gå och ta lite prover eftersom det är nog inte särskilt bra att jag har dt som jag har det hela tiden.. Men får se, hoppas att det inte är något allvarligt bara..

"Om jag fick spola tillbaka tiden, ja då skulle jag gjort allt annorlunda" Det är en grej som jag tänkt på om och om igen och jag blir bara mer och mer arg på mig själv för att jag är sån himla idiot ibland och gör saker utan att tänka mig för och ibland kanske jag tänker för mig.. ja det är jag i ett nötskal helt enkelt, ett nötskal som fick höra så himla fina saker igår så jag måste säga, jag blev faktiskt riktigt rörd..

Nu ska jag kila hade så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0