Gångjärn hit och dit

Ja vad tusan ska det finnas gångjärn på en grill för, har suttit den närmaste timmen och försökt och försökta skruva ihop en förbaskad grill, för ja vi tänkte grilla ikväll eftersom det är soligt och fint ute men jag överlåter detta till min kära far för jag gav upp, ju mer jag skruvade ju mer sönder kändes som att den gick.. så lika bra att jag håller mig borta från allt som har med gångjärn att göra..

det är den här grillen som jag för tillfället bara vill kasta ut genom fönstret och hoppas den går i tusen bitar men icke då blir det ju ingen god mat ikväll heller för den delen..Jag brukar alltid envisas om att jag kan mer än vad jag egentligen kan, brukar aldrig ge mig förrän jag gjort det men nu, nej nu fick jag banne mig erkänna för mig själv att jag kanske inte är så händig som jag tror ..



Idag har jag iaf hunnit vara och handla kläder med mamma till henne dvs och sen har vi fikat, inhandlat lite mat.. har även varit på gymmet och det var välbehövligt, tänkte försöka springa imorgon också måste bara ladda min mp3, jag är ju sån som inte kan springa utan musik, bara tanken att höra sitt eget flås funkar helt enkelt inte för mig..

Har dessutom blivit en riktig läslus köpte min tre böcker i fredags, den ena är redan läst på över 300 sidor så nu ska jag påbörja den andra.. hade så gott allihop, nu ska jag återgå till verkligheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0