How to?

Idag har jag inte alls hunnit med mycket, klev upp sisådär 06:20 och befann mig på jobbet kring 06:50 för att sedan ta tag i ännu en jobbdag..
Sedan har jag även hunnit ta tag i träningen, befann mig även där ute i Kungälv ja låt säga vid 17:50 kanske och jag som verkligen längtat efter lite boll så blir det knäpass istället med läkarn, nog för att dt faktiskt var rätt jobbigt så saknade jag bollen lite..

Plankan tävling dessutom och inte så men ibland måste man få skryta lite över 4 minuter med emelie, tänkte tamejfan inte ge mig ville verkligen slå henne men ibland får man se sig besegrad, men om du läser detta emelie så next time ja jag säger då det..nästa gång får du akta dig;)

Nu sitter man bara hemma och såsar, är trött och sliten i hela kroppen känner jag.. imorgon blir det ytterligare en jobbdag sen äre ledigt som tur är :) Weeei ..

Nu däremot ska jag inte förbruka mina korta kvälls tid på att sitta här, ska göra mig lite att äta sen lägga mig framför tvn för snart är det läggdags..

Gonatt med er:)

Kommentarer
Postat av: ems

vi stod faktiskt över 5 minuter om du ville veta :P Och jag lovar att vi kan typ tävla upp till 6 minuter. Vi kommer att dö brosch, förbered dig på det, för jag ger mig inte! ;)

2010-05-28 @ 14:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0