I Believe

R. Kelly – I Believe

Håller på att göra massor med mat, köttfärssås till matlådor till veckan och sen blir dt ryggbiff idag som troligast snart är tillagad hoppas jag iaf?

Har haft en helt okej helg faktiskt, bio, utgång, gjort i ordning emelie för balen, kolla här vilken snygging hon blev:) Fast iofs är hon ju alltid dt ;)



Hon är verkligen den bästa, tråkigt att vi inte har så mkt tid för varandra, jobb och träningar kommer ju oftast emellan menmen .. Vi vet ju iaf vart vi har varandra och det är jag glad för..

Känns som att jag verkligen hade behövt en semester just nu, få rensa tankarna lite framförallt kanske få tänka på lite andra saker för en stund ..
Kommer tillbaka som en pigg och kry och framförallt mycket gladare människa, tror det skulle göra mig gott faktiskt..Vi får se vad som händer

Man får helt enkelt ta en dag i taget.. jag är alltid sån att jag vill att allt ska hända på engång men det är ju kanske inte så lätt direkt ? Men men ibland kanske man får tillåta sig att var lite nere för att sen kunna ge energi igen, som sagt man är ju bara mänsklig ..

Nu ska jag kolla till köttet, hade så bra allesammans, hoppas er helg varit kanon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0