I have become the stranger in my own life


Saknar min familj jätte mycket, att bara ha någon att åka hem till när man behöver det, ha närheten men det har jag inte och det är så situationen är just nu, man får ta det därifrån istället.. situationen är inte alltid som man vill att den ska vara.. Men dom kommer ju ner om typ två månader så det ska bli riktigt kul, hoppas bara det blir av .. få umgås lite med dom, dock kommer jag ju jobba också men ser framemot det riktigt mycket..

Så mamma jag vet att du läser detta, så jag saknar er iaf :) Men vi ses snart

Vettetusan vad man ska hitta på idag, nicole komma snart och ska hämta sina saker också ..sen får jag se vad jag bestämer mig för, men kan inte sitta här hela dagen, mår dock väldigt illa idag så jag får se vad man kan göra av en söndag som denna..

"Its time to wake up, wake up and realize that its here and now, not yesterday or tomorrow"



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi saknar dig också hjärtat;)..det blev så tomt när du for:(..kanske flytta hem igen?;)/mammsi

2010-05-16 @ 17:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0