If there was no you

Åååh sitter här hemma och mår inte allt för jäkla bra och då passar jag verkligen på att drömma mig tillbaka till min kära födelsedag som spenderades på spa i 4 timmar, hur underbart som helst.. hade så gärna suttit där igen och försökt njuta lite mer av stunden, få ut det där lilla extra..

För när man väl är där så njuter man men man hade kunnat njuta lite ytterligare av stunden, det hade jag velat nu..sätta mig i en sån där gå ångbastu och bara sitta och slappna av, njuta helt enkelt..Det hade jag faktiskt behövt just nu känner jag..
Vore välbehövligt, får ta och göra det igen någondag:)

Nu däremot får jag istället hoppa in i min kära dusch, nu vill jag ha badkar med men icke sa nicke så får nöja med det jag har ..Hoppas ni har en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0