Its true, I was made for ...?

Even when I was flat broke, you made me feel like a million bucks..

Idag har jag jobbat och stressat ja halvt sönder mig själv men vad gör man inte för mina kära tanter? Sedan cyklade jag hem och sov en halvtimme mellan alla samtal som kom just när man somnat, sedan blev det stan och träffa emelie och julia, emelie hitta en riktigt fin studentpresent till Andreas och jag köpte mig nytt puder för mitt är slut..
Och emelie köpte smink till helgen då jag ska sminka och fixa håret till balen hon ska gå på med Andreas på lördag :D Får ta massor av kort ..

Nu sitter jag hemma och proppar i mig massa nötter, not good not good .. orkar inte göra någon middag är så sjukt trött, kanske bar tar mig en tallrik fil och någon smörgås, fast det känns ju lite sådär uttjatat dock :/
Är sugen på raggmunkar men det orkar jag inte börja med nu, kanske imorgon?!

Nu ska jag kila, hoppas ni haft en bra dag..Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0