Konstnär eller inte?

Ja det får man kanske bedöma själv, vet inte om man kan kalla mig det men jag har befunnit mig i något slags måleri under min vistelse här uppe i norr, vet inte om det är själva atmosfären som får en mer kreativ eller vad det har hänt med mig, har läst som aldrig förr och målat och jaa det är nog helt otroligt detta..

Tänkte iaf visa er mina senaste, har inte hunnit ta bilder på en som redan är inpackad inför flygresan imorgon, men vad tycks?



Så, det var inte så mkt målera, är mer texter jag satt istället för ni vet sådana "väggdekorer" eller "väggtexter" så valde jag att köpa olika målardukar och gjorde mitt eget :) Och jag är mycket nöjd faktiskt..
sen vad det blir av dessa det vet man ju aldrig, vet inte om jag har plats för dom .. men det löser väl sig..

Imorgon bär det av mot Göteborg igen, det är faktiskt med lite blandade känslor, skönt att jobba igen och få in pengar och komma tillbaka till ens vardag men samtidigt har det varit riktigt skönt att vara hemma och bara koppla bort allting för en stund..

Menmen, vardagen hinner ikapp en till slut.. hoppas ni har haft en bra vecka och att er helg blir toppen, nu ska jag kila:) Hade så gott

Kommentarer
Postat av: Julia

saknar dej min fina!

2010-05-08 @ 23:42:28
URL: http://juliaasdagbok.blogg.se/
Postat av: beye

väldigt vackra målningar/text, du fick verkligen till pricken över i, väldigt bra gjort hjerpe =)

av det ja har läst så låter det som du behöver en riktig semester och få koppla av å se nya saker i världen, juh mer man reser desto mer utvecklas man som person. åter igen, väldigt vackra målningar.



/Beye

2010-05-13 @ 07:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0