Never Easy

Who said life would be easy ?

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vad jag inte bör skriva här faktiskt, bör man dela med sig av allting eller bör man kanske hålla isär vissa saker, jag vet inte har funderat kring detta rätt många gånger samtidigt som när jag läser andras där dom berättar sådana saker och inspirerar för att inte bara visa upp den där "perfekta" sidan, som om livet vore en dans på rosor..enligt mig så är faktiskt de jobbigare sakerna, den mer "negativa" sidan och allt runt omkring faktiskt väldigt charmig .. Allt gör ju en till den man är

Var inte riktigt därför jag egentligen satte mig här, men nu blev dt som många gånger annars att det jag skriver bara kommer direkt ur huvudet på en, just det man tänker för stunden..och så blir det ibland

Hoppas ni har en bra vecka i vilket fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0