Not afraid..

Eminem – Not Afraid - Explicit Version

Sitter hemma och kollar ut och det blåser och har sig men jag tänkte ändå ta mig ut i denna blåst trots allt, beye fyller ju 25 idag dessutom Grattis till dig ..

Jag är på otroligt bra humör faktiskt, känns som att man försöker se framåt..Sen dessutom är det ju sommar så det gör ju faktiskt det mesta mycket bättre, hade hoppats på fint väder till helgen håller tummarna, hade kanske tänkt mig liseberg och på lördag ska jag ju fixa emelie till balen, ska bli riktigt kul :) tycker ju om sådant så det blir spännande hur bra jag kan göra det denna gången jämfört med förra året ..

check her out then..





Sådär nu ska jag göra mig i ordning, ska dra mig in till stan, hade gott allesammans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0