Prata i sömnen

Jag har börjat prata i sömnen igen ,vettetusan vad som fått igång mig är flera år sedan jag pratade i sömnen på detta sättet, det är galet .. Vaknade inatt av att prata igen och sen somnade jag om och dessutom på allt detta så drömmer jag otroligt märkliga drömmar i princip varje natt, dom är väldigt verkliga dessutom .. Läskigt om inte annat..

Jag är iaf tillbaka i Göteborg igen med både bra och dåliga känslor, blandat kan man säga.. man får göra det bästa av saken helt enkelt, inte grubbla för mkt (tro mig jag är bäst på sånt), kanske helt enkelt stänga av försöka att inte tänka, inte känna utan bara vara och se framemot vad som komma skall istället..

Idag har jag egentligen mkt att göra men som sagt finner inte orken, måste iaf ner och handla, packa upp ordentligt, tvätta, träna osv .. ja sånt vardagligt göra..

Hoppas er måndag är goodie, hade gott:)

Kommentarer
Postat av: beye

när du bodde hos mig pratade du ganska frekvent i sömnen, vaknade flera gånger och fick mig ett gott skratt =) =) =)

/Beye

2010-05-13 @ 07:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0