Sjukaste..

Haha fick just höra det sjukaste om någon sjuk policy men det tar vi en annangång;)

sen att jag tydligen alltid pratar om mat är ju också rätt kul, antingen så är man hungrig eller så vill jag tydligen fika? Hur kommer detta sig? Handlar mitt liv om enbart mat kanske?;) Får väl lösa denna gåta helt enkelt..

Sen kom jag på en annan rolig grej..



Denna bilden är från stenungsbaden för lite mer än 1 år sedan och jaa jag är typ den enda som tyckte det var tråkigt att inte göra om samma avslutningen igen, men det var bara för att jag hade galet kul..
Började med att jag och emelie är senare än senaste, alla sitter redan ner när vi traskar in. För det andra så körde vi rejält men dt var ju iofs inte så konstigt vi kommer ju trotsallt från norrland, det fattades bara hembränt men vi körde på mintuu istället och bar t.o.m med oss shot glas i glas då..

Dock vettetusan var glasen tog vägen för dom fick jag aldrig med mig hem igen.. hur som haver hade jag en riktigt go kväll som jag tror många andra hade, hamnade på lite oväntade ställen trotsallt..:P Denna bild påminner bara om allting för den är ju en av få bilder tagna under denna kväll ..

och att inte glömma nämna dagen efter, emelie och jag missade 3 bussar hem .. sen orsaken till det behöver jag inte gå in på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0