Snö + sol

Bra kombination verkligen.. ena stunden snöar det hur mkt som helst nästa så skiner solen som aldrig förr.. detta väder måste jag säga lockar inte det minsta och sen när man hör att dt är varmt och skönt och soligt i götet ja då saknar man faktiskt staden rätt så mycket.
Däremot är det ju skönt att hinna träffa alla här hemma och så, men nu vet man varför man aldrig flyttade tillbaka också :P Känns skönt att ha det avklarat..

Har hunnit fixa min tavla idag också, har nämligen målat en med massa text och sånt på, blev faktiskt riktigt bra, fast blir troligast att lämna den hemma för där nere vettetusan vart jag ska hänga den riktigt..

Hoppas ni saknar mig big time där nere :) hade gott..

Kommentarer
Postat av: emelie

hur länge stannar du hemma emma ? :)

2010-05-06 @ 14:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0