Träningsväääääääääärk

ja jag har faktiskt träningsvärk i rumpa och lår, så jag går runt omkring och har allmänt ont i kroppen förtillfället, har inte gjort så mkt idag, började dagen med en löprunda ute med Mira 30 min, lite annorlunda att springa med henne brevid sig som vill åt alla håll och kanter men fick pli på henne efter en stund:P

Har även målat klart tavlan, får ta och kort och lägga upp åt er :) Jag blev faktiskt riktigt nöjd om jag ska vara ärlig, ska börja med den andra nu när jag orkar, tar bara sådan fruktansvärd tid, men det är kul om man har tålamod..

Tänkte dra förbi en sväng hemma hos sissi, sen blir det hem och laga mat .. Hoppas allt är bra med er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0