En helt färdig Emma

Ja det sitter verkligen en person som är alldeles färdig, en halvtrasig människa som är jätte hungrig och jätte trött..
Idag har jag hunnit med jobb 7-14 och sedan match som spelades 60 min på plan, snacka om att vara trött i kroppen men det gick kanon för mig iaf, dock räckte det inte för laget att ta en poäng, men vi får göra det nästa helg uppe i Deje istället då ..

Har jobb imorgon, återstår och se om jag kanske kan byta det mot någon annandag, har super ont under min fot och min rygg värker som aldrig förr och mina mage kurrar som aldrig förr så ska nog inte fastna här för jag tror min kropp behöver lite energi för att orka med..

Så jag säger godnatt istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0