For the first time..

Sitter och lyssnar på Coldplay och det är helt underbart en sån här onsdag kväll medan jag väntar på att mina potatisar i ugnen ska bli klara för mina matlådor imorgon till min kära lax :) Gottigottans, dessutom är jag sjukligt hungrig just nu efter träningen..
Körde på riktigt bra i gymmet idag med Emelie och sen massa fart på träningen så mina ben är utmattade för tillfället..

Ser framemot att snart bara tänka på mig själv, vad jag vill göra, känna efter utav mina behov och jag längtar faktiskt även om det finns saker som gör att det verkligen tar emot då jag lagt ner hjärta och själ i detta så samtidigt tror jag man behöver "a time off" för att hinna känna efter ..

Sen har jag ju väldigt mycket att se framemot, vi kan börja med att träffa min syster och sen självklart julen med min familj, det ser jag faktiskt riktigt mycket framemot, att bara umgås med mina nära och kära =)

Har satt in lite bilder från helgen iaf som jag tänkte dela med mig av :)






Min vecka hittils har ju varit kanon.. hunnit träffa Julia, träffade även på Izabella Kjellström som man inte ser allt för ofta tråkigt nog.. men blev en lång pratstund med denna tös och alltid är det lika trevligt :)

och massa jobb såklart så och massa trötthet är inte det ett härligt liv då man känner att vardagen bara rullar på utan att man egentligen hinner tänka efter så mycket ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0