Fördriver lite tid på Arlanda

Sitter på Arlanda just nu som en mycket trött människa efter att ha klivit upp 04:00 på morgonen, så när jag sätter min fot innanför min lägenhet då blir det bums i säng för att sova ikapp lite timmar jag förlorade nu inatt..

Jag vet inte riktigt vad det är med mig och flyga, finns hur mycket som helst jag funderar över och tänker att "shit det här vore kul att skriva om, dela med mig av till er" lite tankar man har sådär, men sen när jag klivet av planet ja då är det borta, som att alla de där ideerna och tankarna just kommer uppe i luften..
De vill helt enkelt inte följa med mig ner på marken utan de stannar nog gärna där uppe någonstans på vägen..

Har iaf haft det bra hemma, hoppades på att kunna stanna längre faktiskt, men icke icke.. är ju däremot bara en månad nu tills jag åker hem igen så det är ju ingen evighet sådär direkt..
Blir Lund nu på fredag ner till min syster, gillar det här med att resa, komma ut lite ..

Hur som..Får återkommer när jag sätter min fot i Göteborg istället..

Kommentarer
Postat av: Anita Hjerpe

saknar dig gumman!!!kram mamma

2010-11-08 @ 18:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0