Förlåt att jag aldrig sagt förlåt..

Har gjort mig klar för lite julklappsshopping och möjligen lisebergan, men har lite ärenden före det, vettitusan om jag orkar kolla handboll idag, ibland vill man ha lite ledigt från det med ..men vi får se vad jag bestämmer mig för;)

Känner mig på sådär extra gott humör idag faktiskt, det finns så mycket jag ska hinna med just nu och jag gillar det verkligen, man hamnar i en gående vardag där dagarna bara går som de ska och ibland stöter man på ett hinder men sen inser man att "vatusan jag har klarat annat innan så detta ska nog inte va någon match för mig" Visst man är bara människa men om man tänker så är man alltid frustrerad vid stunden när något händer men när man sen sätter sig ner efter en dag så brukar iaf jag sitta och skratta åt mig själv och försöka tänka "Emma varför reagerade du på en sån sak? Du är bättre än så att låta någon annan låta dig bli ledsen"

Så tar man tag i kragen och går vidare ..

Nu däremot ska jag ta tag i kragen och packa min lilla väska med allt behövligt man behöver mig sig som plånbok, mobil osv osv:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0